Когато за първи път обуете Kangoo jumps, в началото може да сте почувствате леко нестабилни или замаяни. С опитен инструктор обаче, страхът изчезва за секунди. Подскоците не само стягат всички мускулни групи, но ще ви заредят и с положителни емоции.

Една тренировка продължава между 45-60 минути. Задължително се започва със загрявка. Основната част включва пет основни стъпки. Не се притеснявайте, ако сте новобранци и не можете да влезете веднага в темпото на напредналите. Нужни са ви само около 10 минути, за да изпитате удоволствие от подскоците. Приливът на адреналин ще премахне страха и даже няма да искате да спрете да се движите.

5 основни програми съставят тренировката с Kangoo Jumps

  1. Kangoo Power е интервална тренировка, предназначена да натоварва цялото тяло, изгражда се мускулна сила и издръжливост. Основните упражнения са лесни, а програмата е ориентирана към широката аудитория, дори и към тези, които не са практикували аеробика.
  2. Kangoo Discovery е предназначена за деца и юноши. Програмите изграждат координация, издръжливост и добра стойка при децата и тинейджърите.
  3. Kangoo TTR е традиционна аеробна програма, но с използване на Kangoo Jumps обувки, които действат като амортисьори. Тази програма включва в себе си ефективни скокове със хореография за по-голямо удоволствие.
  4.  Kangoo Boot Camp е забавнa програма, във военен стил, кръгова тренировка, която се изпълнява на открито.
  5.  Kangoo Kick е програма, в която се използват блокове с ритници и удари от различни стилове, като например от кикбокса и каратето.